Alla inlägg under januari 2013

Av mia rohlin - 31 januari 2013 15:30

Hej


Efter att ha varit sjuk i 2 veckor,så börjar jag få tillbaks min energi och igår stirrade jag på färdigmålade papper som jag målat tidigare och " som jag gör blommor av" och fick en sån lust att göra tulpaner.
Jag har aldrig gjort tulpaner förut,så jag känner mig nöjd med slutresultatet.
När jag hade gjort tulpanerna så tryckte jag ut ett tyg med ett antik frö reklam på.
Kommer ev att ställa den i mitt lusthus.
De Lila tuplanerna är inte blåa som det ser ut på bild - mer åt lavendel.


         


Flowersoft - gör dina egna blommor
Jag har tagit hem Floersoft och världens bästa lim för blomtillverkning.
Jätteenkelt och roligt att göra egna blommor,kransar,buskar,träd,ha jord i krukor eller i grönsakslådan,snö till vinterlandskapet...det är bara fantasin som stoppar!
   



Massor med olika nyheter finns nu i butiken
här kommer ett urval...för att se mer - klicka på länken Nyheter
Jag kommer att ta hem en hel del nya produkter under våren,så håll utkik med jämna mellanrum i webbutiken.

       


Ha det gott!
Mia


Liten vårbild

 



Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards