Alla inlägg under mars 2011

Av mia rohlin - 3 mars 2011 20:45

Mitt underbara nya dockhus
Åhh...vad jag längtar.
2veckor kvar,sen får jag mitt specialbeställda dockhus som jag väntat på sen förra våren.
Det är en av mina underbaraste vänner/kund,Caroline Dahlgren som står för detta fantastiska hus.
De bilder som jag lägger upp är fotade av hennes egna hus som hon tillverkat,och jag var bara TVUNGEN att ha ett eget.
Blinkade med mina ljusblå underbart vackra ögon  som hon föll för och vips,så lovade hon att tillverka ett till mig:)

Hon tyckte dock inte att det var lika roligt att göra något till någon annan som till sig själv,sa hon idag och...jag vet precis hur hon känner det.Det är så det känns för mig när jag lämnar ifrån mig en docka som jag gjort  -men den tar såklart inte över ett halvår att tillverka,men känslan är nog det samma...bäbisar,skötebarn.
Gissa i vilken stil jag kommer att inreda detta underverk *blink*
Huset påminner om Clas och mitt hus,så jag måste nog göra en lite rufsig spanjor med underbett som sover och vaktar i hallen osså...

   



Om du är intresserad av att köpa ett liknande skåp tillverkat av Caroline,kontakta mig för prisuppgift och tillverkningstid.



Du som följer min blogg kan vinna ett FANTASTISKT pris   ,nämligen 2st specialtillverkade Minimi´s handdukar - motiv Grönros om du har bästa motiveringen,kommentaren till varför du följer min blogg och hur detta pris kommer att komma till användning.
Skriv i kommentarer...
Bild kommer senare på handdukarna - då de fortfarande är lite hemliga:)
Jag är enväldig domare till vem som har skrivit bäst kommentar här på min blogg - SKRIV INTE KOMMENTAREN PÅ FB(Facebook)!!!
Jag kommer att lägga upp bild på handdukarna + vinnare i helgen...

Kram så länge alla goa gummor o gubbar


Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards