Alla inlägg under september 2012

Av mia rohlin - 22 september 2012 11:23

Miniatyr pyssel


Lite smått & sånt jag sparat på under åren -  Varsågod:)
Kanske kommer till användning i just ditt skåp.



BILDER

               





MÖNSTER

     




KLIPPDOCKOR

   




PARFYMASKAR

       


Ha en härlig pysselsöndag:)
Mia




Av mia rohlin - 21 september 2012 17:40

  Hej
Vet inte riktigt hur jag ska börja mitt inlägg...
Jag har börjat ett nytt arbete - startat upp en småbarnsavdelning med föräldraaktiv inrikning,12 st små kottar under 2 år och massor med energi:)

Själv finns inte lika mycket energi kvar över när jag kommer hem,så både tid för vänner,blogg,tillverkning av miniatyrer har fått stå åt sidan.
Nu börjar det flyta på och jag har ett fast schema,så det blir lite lättare med att få "tid" över.
Men...jag har världens roligaste jobb,med många små chefer som styr och ställer och vi som arbetar på avdelningen lyder.
Jag kommer numer enbart att kunna tillverka/leverera beställningar från Minimi´s smått & sånt på helgerna(så det blir en liten kö av egentillverkade saker) 

Stocksholms Miniatyrmässa

Minimi´s smått & sånt kommer att medverka på Stockholmsmässan i oktober med ett mindre sortiment,vill du att jag ska ta med något,så hör av dig.

Förra helgen var min familj och firade min brors son som fyllde år.Jag passade då på att fota en tavla som min bror har och som jag alltid velat ha...men som jag tyvärr aldrig kommer att få äga.Såå...då gjorde jag den i miniatyr istället  


Orginaltavla skala 1:1
 

Miniatyrtavlor skala 1:12
   


Lite smakprov på nyheter i webbutiken

 


       
Syltburkarna och ostens etiketter är tillverkade av mig

och fler nyheter kommer snart!


Ha det gott!
Mia





Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards