Alla inlägg under juli 2012

Av mia rohlin - 15 juli 2012 09:14

BY SWEDEN gardiner och kuddkit i skala 1:12

Semester - med ruskväder!

Igår tänkte vi åka med hojen och campa,men regnet vräkte ner här i Västmanland,så vi blev hemma istället...
Iförrgår kom en hagelskur som varade nästan i 10 minuter - man kan inte tro att det är i mitten av Juli!
Jag tänkte bara...Mina BLOMMOR!



   

Clas sopar undan det värsta haglet



Vi har varit hundvakt sen i tisdags till mammas hund Honey 9 månader.
Honey har hittat sin favorit - vår dotter Sanna.Jag bara måste lägga upp en bild på dem - de är så fina.

 


BY SWEDEN kuddkit och gardiner

Jag har designat fram kuddkit och gardiner med mitt eget varumärke BY SWEDEN som nu finns till försäljning i webbutiken.
Jag älskar allt som har med Fransk lantstil att göra - rosor,fåglar,fjärilar och jag har blandat denna stil med svensk stil.
Det är min egen produktion och finns bara hos Minimi´s smått & sånt.
Här kommer ett smakprov - fler kuddar finns i butiken.
Dessa kuddar och gardiner är så fina ihop med mina randiga tyger,grön,beige,blå och rosa.
Ska nog klä en stol eller mindre soffa i randigt tyg till mitt Lusthus,och fylla den med kuddar:)
Sanna vill att jag ska göra dessa gardiner i verklig skala - till hennes lägenhet.
Få se om jag hittar något tygtryckeri:)



     


Kuddar med söta kattungar och valpar - Jag tycker att de är så söta!
   


Och så har jag nu även pelargoner till försäljning i webbutiken.
De finns i lager så länge jag tycker det är roligt att tillverka dem - det tar lång tid.

 


Hoppas nu att det blir finare väder snart...suck!  
Hej så länge
Mia



Av mia rohlin - 1 juli 2012 16:07

Blommor och annat till mitt Lusthus
För att få inspiration till att starta upp med mitt Lusthus plockade jag ihop några saker jag vill ska finnas där.
Bla. Gullvies korgstol - som jag fick med mig hem när jag var och hälsade på henne,tennföremål - äldre,lite blommor som jag tillverkat i helgen.
 


Min inspiration till Blomsterarrangemanget som jag tillverkade finns i min trädgård

   

   


Jag bara älskar sommaren med alla blommor i trädgården:)
Ha en skön söndag!

Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards