Direktlänk till inlägg 2 december 2012

Vinnare av Minimi´s egentillverkade blomuppsättning

Av mia rohlin - 2 december 2012 12:41

Vinnare av Minimi´s egentillverkade blomuppsättning
GRATTIS ordernr:
100000769


Du har vunnit min egentillverkade blomma på ditt ordernr.
Hoppas du kommer ha användning för den:)

     

Minimi´s smått & sånt tar nu semester och är stängt mellan den 2 - 27dec.
Clas och jag åker till Thailand och vi kan därför inte leverera några beställningar som görs under denna tiden.
Ha en riktigt skön jul - så ses/hörs vi sen!
Mia
 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mia rohlin - 15 april 2020 12:30

HejEfter att inte bloggat/uppdaterat bloggen på 5 år är det dags!Det har hänt en hel del sen sist.Webbutiken är nerlagd pga tidsbrist, men en hel del kit designade av mig av papper och tyg kan du köpa hos Miniatyrskatt Specialbeställningar kan du gör...

Av mia rohlin - 23 november 2015 11:15

HejIgår hade vi en lite minidockkurs hemma hos mig,jag,Anita,Anki och Pia.Vi började med att stärka oss inför dagen med skinkmacka och kaffe.Luchen bestod av Tonfisksallad som man fick plock ihop själv,fika med Lusselängd och choklad - Mums!Här är li...

Av mia rohlin - 12 augusti 2015 01:33

Hejsan Det är snart slut på sommaren...men desto mer tid för mys och pys inomhus.Min sommar har varit upptagen av vårt lilla barnbarn som nu är 4 månader.Jag kunde aldrig föreställa mig att jag skulle älska ett barn till lika mycket som jag älskar vå...

Av mia rohlin - 3 juni 2015 16:20

HejDet var läääänge sen jag bloggade.Jag har inte haft tid att uppdatera bloggen,men ska nu försöka ändra på det.Jag är så lycklig - har äntligen lyckats få Ett Dockhem - Gullvie Larssons vackra svarta broderier på både kudde,firescreen och stolar.Då...

Av mia rohlin - 19 april 2014 11:28

Önskar dig en riktig skön och godisrik Påsk!Här kommer en liten uppdatering från mitt dockskåp Isabel. Vill du veta mer om hur jag gjort? Gå med i Facebook gruppen MBM. Överskåp,hyllor,väggbord byggt av mig.           Nyheter hos Minimi´...

Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards