Alla inlägg den 14 april 2012

Av mia rohlin - 14 april 2012 18:25

Lusthus made by Caroline

 

Äntligen fick jag mitt efterlängtade lusthus som Caroline byggt åt mig .
Jag är så lycklig:) 
Det kommer nog ta lite tid innan jag hinner inreda - men efter mässan i Danmark sätter jag igång(hoppas jag) 
Caroline byggde även mitt torp.
Stilen blir såklart Fransk Lantstil....oh vad skoj det ska bli!
Lusthusstomme stor set finns hos Skala Minimal.




     



Jag fick också storfrämmande av Birgitta och Ingrid (tillsammans med Caroline),och jag fick en så söt vårblomma.
Tack för det  trevliga besöket:)







Igår var vi och hämtade mammas nya hund Honey - chihuahua/papillon,6månader och 1,5 kg lätt!
Sigge(vår hund till vänster på bild) förlorade sin bästa hundvän för 2 veckor sen,så mamma och jag har letat för fullt efter en ny kompis - både till honom och till mamma som sakknar Boss så mycket.
Vilken skillnad på hund - hon är som ett duracellbatteri,går och går och går:)

 

Ha det gott så länge!
Mia


 

 

Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards