Alla inlägg den 17 januari 2012

Av mia rohlin - 17 januari 2012 20:02

Jag har lekt lite:)

 

Det är så roligt med all respons jag får för mitt Lillebo - allt syns inte här i bloggen,får små söta mail,någon ringer,får brev.
Kul att man kanske kunnat inspirera lite,det är det som är så härligt med bloggar.
Följer just nu några bloggar via Facebook,där likasinnade har funnit varandra och delar med sig massor av erfarenhet och inspiration.


Clas och jag kommer inte vara med på mars mässan i Stockholm - hans bror har äntligen kommit till skott och friat till sin stora kärlek - så det blir bröllop denna helg för oss...Jippi!

Däremot så åker vi till farums mässa - Danmark för första gången. Är lite nervös"tänk om de bara avskyr mina saker?" 


 Här kommer några saker jag roat mig med att gör de sista dagarna...

 
Spegel ljuslampett med rosuppsättning

 

 

    

Ängel med ljus

 


 

 


Ljuskrona med rosor


 
Massor med saker på gång!

 

Och något som jag är såååååååååååå stolt över - På mitt jobb där jag arbetar som utvecklare/vägledare ville personalen arbeta med återvinning och jag som bara ääälskar föräldrar undrade om de inte kunde inkludera föräldrarna i sitt pedagogiska arbete ,Yes sa de och jag började tänka på en sjukmamma jag haft när jag var lite som kom med en väska fylld med en massa återvinningsmaterial och jag fick göra en docka - kolla in föräldrarnas barn som de gjort:)

 

   


Kram Mia

 

 




 

  

Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards