Alla inlägg den 13 november 2011

Av mia rohlin - 13 november 2011 14:44

Shabby chic kruka med blomma


I veckan köpte jag en Blomkruka som ser ut som en stor tekopp,i farsdag present till min man:)

Han önskade sig nog en sån tror jag *s*
 - helt egoistiskt av mig,men jag kunde bara inte motstå den.


Så jag provade att göra en miniatyrkopia av uppsättningen - med en lera som är böjbar och inte går sönder om man kommer åt den när den torkat.


Blev rätt så nöjd!
Den lilla krukan står framtill på orginalet...



 

   



  Och så har jag gjort en shabbychic låda - som man kan saker i och man ser vad som finns i...


   

Lådan ska jag ha i sovrummet,i torpet.


Nyheter på Minimi´s



Har lagt ut en del nyheter - bla. Sigrids fina blommor,Pia Marias mat,lim,kuddkit m.m
       

Ikväll blir det tårtkalas hos mamma,mums!
Ha det gott!

Mia


Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards