Alla inlägg den 24 september 2011

Av mia rohlin - 24 september 2011 12:58

 Hej

Efter att fått en påminnelse från en av mina bloggläsare - Nathalie 12år:),så tog jag mig i kragen idag och fotade lite ur Lillebo.
Nu har jag jobbat i ca. 1 månad,varit på Island och snart bär det av till Bordeoux i Frankrike i 5dgr med jobbet.
Jag kommer ha en dockkurs den 22okt på Skalaminimal och vara med på mässan i Stockholm sista helgen i okt.
Såå...förutom jobb,resor och annat skoj,håller vi på att aveckla vissa produkter på Minimi´s smått & sånt och kommer att komma med en ny kollektion tapeter,tyger,kuddkit m.m.under hösten.
På Minimi´s smått & sånt kommer vi också sälja vissa möbler + tillbehör - få i lager.


Vinflaskor

I Lillebo vill de som äger torpet ha riktigt vin,så jag fyllde Reutter vinflaskor med riktigt vin (använde spruta), och satt på nya etiketter.
Har hört att vinet kan dunsta,men jag gissar att det är de boende som smuttar och då är det bara att fylla på igen:)


    Vattenkannan är en Lundby 70-tals kanna,som jag köpt på Tradera.

 
Fler fynd från Tradera - fruktskål i tenn och liten tennskål,som jag har diskborsten i.
Här är allt jag budade hem,men som inte får plats i Lillebo...


   


Kökshylla med lådor och krokar     


Har gjort klart kökshyllan med lådor och krokar.




Ha det gott!

Mia


Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards