Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av mia rohlin - 15 augusti 2011 17:16

Shabby kuddar & Gardiner

Hej alla underbara miniatyrvänner:)
Det var ett tag sen jag skrev på bloggen,en  del har undrat över om det har hänt något,men neej,jag har bara haft så där mycket att göra som jag brukar ha i mitt vanliga liv  ...
Sen jag öppnade upp webbutiken har det varit fullt upp och jag har inte hunnit leka i mitt skåp något,tyvärr.
Det är såå skoj att kunder från USA,Turkiet,Italien har hittat lilla mig och mina egentillverkade miniatyrer.
Flera kunder har önskat att jag ska göra gardiner,så nu har jag gjort det och lagt ut dem till försäljning i butiken.
           



Lite fler kuddar har jag också gjort...
Jag bara älskar motivet med flickan,henne har jag också i en ram i mitt sommartorp

   


En flitig liten bloggerska vid namn Nathalie 12 år som följer min blogg har önskat att jag ska utlysa en tävling.
Är det någon som har någon idé om vad jag skulle kunna hitta på?

Ha det så gott!
Mia


Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards