Alla inlägg den 20 juni 2011

Av mia rohlin - 20 juni 2011 15:08

Börjat tapetserat mitt hus

Idag så tapetserade jag ett rum av 2 i mitt fina dockhus.
Jag orkade inte invänta Clas att han skulle åka och köpa en foamboard,så jag improviserade ihop en mellanvägg av kartong som jag byggde upp.
Sen tapetserade jag det stora rummet - köket,men min Minimi´s blårutiga tapet.

Jag bara älskar den och det går att matcha med alla slags mönster gnom att den är så diskret.

   


På den andra sidan som jag tror kommer att bli ett litet sovrum/kammare tapetserade jag med min Minimi´s rosarutig tapet och den precis som den andra är diskret.

 

Nu väääntar jag på mitt trägolv - det är ett golv som är färdigt och man bara sågar till.

Snacka om det kliar i en för att man är såå sugen på att inreda.

Ps. Kom ihåg att rösta på det namn som du vill att mitt lilla hus ska heta.

Ha det gott!

Mia

Presentation

Translate

Blue & white country style

 

Fråga mig - ask me

33 besvarade frågor

Mitt dockhus Lillebo

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards